Marc Weßeling
Twitter FaceBook Instagram YouTube RSS Suche Kontakt / E-Mail
Diese Website verwendet Cookies um die Nutzerfreundlichkeit zu verbessen. Durch die Nutzung unserer Services erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Hier erfahren Sie alles zum .


Angemeldet bleiben
  • 4Com solves the Brexit bottleneck with the help of Itenos – Brexit explained

4Com, specialist in contact center software and a partner of Telekom Deutschland GmbH, had to act quickly:
A customer affected by Brexit was forced to switch to data center space in Germany in the shortest possible time.
4Com accepted the challenge and, together with Telekom Deutschland and Itenos, provided the necessary capacities in less than three weeks.

 
Vom 9.09.2020 | Aktualisiert am 8.09.2020
Permalink: https://www.marc-wesseling.de/?p=2929
Kategorien: Allgemein, Brexit (English)
Schlagwörter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 

 © Marc Weßeling - Alle Rechte vorbehalten. 
 Webhosting: GN2-Hosting | Template: Heiko Philippski 
Top